Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

LCPDFR.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

LSPDFR 0.4 - Coming February, 2019

Featured Replies

1 minute ago, PlayerLSPDFR said:
  Hide contents

Hide contents

if it continues we will reach the 2000 comments !! which suggests that there will be a lot of downloading during the publication !! and thankfully the number of downloads is not limited !!! but as I said in the previous comments the fact of not knowing when LSPDFR 0.4 will be published is all the more exciting than knowing the exact date !!! continue @Sam to make this suspense last because the result will be much better !!!

And you sir have just been voted off the island. It may be exciting to sit around and wait when you don't have things to do, I don't know about you but I work A LOT and constantly checking even when I'm on duty and have a few seconds to myself is getting nerve racking.

" The sheep pretend the wolf will never come, But the sheepdog lives for that day. " 

• Replies 3.6k
  • Views 471.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Let's all take a deep breath and rest assured that we're still committed to releasing 0.4 this month.

• Just as a heads up, I can't think of much that makes me grumpier than having to hide 24 nonsense posts after working without sleep on 0.4.  Lack of sleep I can deal with; people being idiots not

• I've been informed we'll have to delay release by one day for each cat that is killed.  

Posted Images

2 minutes ago, Vicodin said:

I would say the site might go down once .4 hits, but since it appears the guys are savy enough to use a CDN, it should be OK. Fingers crossed ! 

You overestimate @Cyan.

You are using the WRONG right theme!

[ WIPs | Donate | 🌌 Join Mod Multiverse!]
Flashing LED lightbar in British configuration

On 2/14/2019 at 10:29 PM, willpv23 said:

You're really overestimating how much thought goes into our release dates, lol...

Oh well...

1 hour ago, Southern Mountie said:

And you sir have just been voted off the island. It may be exciting to sit around and wait when you don't have things to do, I don't know about you but I work A LOT and constantly checking even when I'm on duty and have a few seconds to myself is getting nerve racking.

Lol exactly...Some of us do have jobs and Im always checking every 3 hrs hoping to see a release or some sort cause the suspense is insane 

"Go as far as you can see; when you get there, you'll be able to see further"

Thomas Carlyle

13 minutes ago, Southern Mountie said:

Et vous venez d’être voté hors de l’île. C'est peut-être excitant de rester assis à attendre quand tu n'as pas de choses à faire, je ne sais pas pour toi mais je travaille beaucoup et je vérifie constamment même quand je suis en service et que j'ai quelques secondes à me faire angoissant.

Je suis d'accord l'attente est super longue mais il vaut mieux avoir des nouvelles fonctionnalités qui fonctionnent super bien même si ça prend du temps cela en vaudra la peine d'attendre. Je ne passe pas mes journées assis à attendre mais je trouve plus fun de ne pas connaître de date de sortie avant la publication qu'une date exacte (c'est comme lorsque quelqu'un vous fait un cadeau, le plus excitant c'est de ne pas savoir , puis d'avoir la surprise) et puis si ça se trouve ils auront envie de nous faire une blague et de publié lspdfr 0.4 le 28 février à 23h59 et 59secondes

1 hour ago, Marc1869 said:

Lol exactly...Some of us do have jobs/careers and Im always checking every 3 hrs hoping to see a release or some sort cause the suspense is insane 

"Go as far as you can see; when you get there, you'll be able to see further"

Thomas Carlyle

25 minutes ago, PlayerLSPDFR said:

Je suis d'accord l'attente est super longue mais il vaut mieux avoir des nouvelles fonctionnalités qui fonctionnent super bien même si ça prend du temps cela en vaudra la peine d'attendre. Je ne passe pas mes journées assis à attendre mais je trouve plus fun de ne pas connaître de date de sortie avant la publication qu'une date exacte (c'est comme lorsque quelqu'un vous fait un cadeau, le plus excitant c'est de ne pas savoir , puis d'avoir la surprise) et puis si ça se trouve ils auront envie de nous faire une blague et de publié lspdfr 0.4 le 28 février à 23h59 et 59secondes

Je comprends également votre position. Cependant, il n’est pas nécessaire de diffuser ce qui est considéré par tout le monde sur la négativité de ce forum. Si c'est ce que vous aimez, gardez-le pour vous. Parce que le reste d’entre nous essayons de nous amuser jusqu’à sa libération, s’il ya une barrière de langue pour vous, je vous prie de nous excuser, mais si vous ne comprenez pas notre humour, ne commentez pas nos messages. d'accord?

" The sheep pretend the wolf will never come, But the sheepdog lives for that day. " 

Becquet

3 minutes ago, Southern Mountie said:

Je comprends également votre position. Cependant, il n'est pas nécessaire de diffuser ce qui est considéré par tout le monde sur la négativité de ce forum. Si c'est ce que vous aimez, gardez-le pour vous. Parce que nous nous amusons jusqu'à sa libération, s'il y a une barrière de langue pour vous, je vous prie de nous excuser, mais si vous ne comprenez pas notre humour, ne commentez pas nos messages . d'accord?

aucun problème !! moi aussi dans le fond, je suis pressé de pouvoir jouer à la nouvelle version qui est assez prometteuse,  et ne vous inquiétez pas malgré le fait qu'on ne parle pas la même langue, je comprends parfaitement votre humour!! bonne soirée à vous !!  

2 minutes ago, PlayerLSPDFR said:
  Reveal hidden contents

aucun problème !! moi aussi dans le fond, je suis pressé de pouvoir jouer à la nouvelle version qui est assez prometteuse,  et ne vous inquiétez pas malgré le fait qu'on ne parle pas la même langue, je comprends parfaitement votre humour!! bonne soirée à vous !!  

pareil à toi mon ami, au revoir. Au fait, je parle français dans la vraie vie.

1 minute ago, Southern Mountie said:

pareil à toi mon ami, au revoir. Au fait, je parle français dans la vraie vie.

quant à moi l'anglais reste en option lol !! je trouve ça cool qu'il y'est des joueurs de d'autres pays qui partagent la même passion autour d'un mod à succès!! si ça se trouve Rockstar va un jour s'inspirer de lspdfr pour crée un jeu similaire où le héros principal serait un flic au lieu d'être un criminel, mais je préfère de loin ce que fait l'équipe de Sam.

The wait for 0.4 is so incredibly difficult. 
Every 30 minutes, I check if there is something new. 
When do you think 0.4 will be released?

Edited by CptAcross
Had written the review too fast.

4 minutes ago, PlayerLSPDFR said:

quant à moi l'anglais reste en option lol !! je trouve ça cool qu'il y'est des joueurs de d'autres pays qui partagent la même passion autour d'un mod à succès!! si ça se trouve Rockstar va un jour s'inspirer de lspdfr pour crée un jeu similaire où le héros principal serait un flic au lieu d'être un criminel, mais je préfère de loin ce que fait l'équipe de Sam.

Je conviens que Sam et l'équipe sont exceptionnels, Rockstar ne s'adaptera jamais à ce qu'une communauté ne soit que le marché de masse. Ils sont tous sur le profit.

2 minutes ago, Southern Mountie said:

Je conviens que Sam et l'équipe sont exceptionnels, Rockstar ne s'est jamais jamais qu'une communauté ne soit que le marché de masse. Ils sont tous sur le profit.

je suis entièrement d'accord!! dès que j'en aurai l'occasion je ferai un don pour le magnifique travail qu'ils fonds, et j'achèterai même un tee shirt de lspdfr lol!!

5 minutes ago, CptAcross said:

pour moi , ils veulent nous faire une blague et publié la version 0.4 le 28  à 23h mais espérons que je me trompe

2 minutes ago, PlayerLSPDFR said:

je suis entièrement d'accord!! dès que j'en aurai l'occasion je ferai un don pour le magnifique travail qu'ils fonds, et j'achèterai même un tee shirt de lspdfr lol!!

même je veux décorer ma configuration avec lspdfr swag. Mes moniteurs se déplacent actuellement entre les arrière-plans de lspdfr

On ‎1‎/‎13‎/‎2019 at 1:54 PM, Sam said:

We'll provide documentation for the core stuff, but I honestly don't think we'll be able to come up with a complete changelog. 

hey @Sam been looking forward to the 0.4 update I have been checking the site since I first heard about it. whne will 0.4 actually be out where I can download it because its still stuck on 3.1 for me just curious.

I'm 29 been apart of lspdfr for a few months now and I enjoy every min of it. Now i just started into the rp community so I'm hoping it all goes well. I watch bay area bugs all the time and I enjoy his videos watching those videos is what made me want to try the rp community out.

1 hour ago, Officer A. Williams said:

hey @Sam been looking forward to the 0.4 update I have been checking the site since I first heard about it. whne will 0.4 actually be out where I can download it because its still stuck on 3.1 for me just curious.

My man, what? It'll come out when its out, maximum what? 12 days? What do you mean still stuck on 3.1? It'll be updated to .4 when .4 comes out???

14 minutes ago, Officer A. Williams said:

not even out lol we are all stuck on 3.1

Sharingan**👁👁👀

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

• No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.