Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

LCPDFR.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Crashs de RPH

Featured Replies

Bonjour,

Je joue en ce moment à GTAV lspdfr, mais un gros problème rend le jeu injouable.

Rage Plugin Hook crash sans cesse :

-A des moments au hasard en pleine partie

-Lorsque je me met en service (que ce soit dans un commissariat ou par la commande "ForceDuty"

-Lorsque je fais spawn des véhicules de police (uniquement des véhicules de police) via la commande "spawn" de RPH

Pour info, j'ai déjà installé plusieurs plugins pour lspdfr (arrêt du péd, sauvegarde ultime etc....). J'ai également remplacé un cinquième de véhicules du jeu de base par des véhicules français avec Open IV.

J'ai déjà essayé de supprimer les plugins, mais ça ne fonctionne toujours pas. Je n'ai jamais eu ce problème auparavant, c'est un soir en lançant le jeu où RPH a crashé pour la 1ère fois de cette façon.

J'espère que vous allez pouvoir m'aider car ce problème me frustre énormément, après avoir passé des heures de modding.

Merci d'avance

Message du crash https://s3-attachments.int-cdn.lcpdfrusercontent.com/monthly_2021_10/erwwe.PNG.c85be55d7d9cf9715535a7c498bbe42c.PNG

• Replies 41
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• C’est pareil, dès que tu supprimes le dossier mods, c’est bon. Après, tu crées un nouveau dossier appelé mods, et tu pourras installer les véhicules, les armes, etc. Mais c’est certain, dès que t

• Louiiiiiiiiis
    Louiiiiiiiiis

Comment je peux faire pour le marquer comme solution ?

Just now, Louiiiiiiiiis said:

lspdfr ne fonctionne toujours pas, RPH continue de crash

Remove mods one by one into another folder outside of your game and try again, it could potentially be one of your mods, also resend your ragepluginhook.log

Could contain: clipart, illustration, cartoon, animated cartoon, drawing, animation, artHoof Bump!

• Author

Le crash se produit :

-en prenant son service

-a un moment au hasard hors service

-en faisant apparaitre un vehicule de police, uniquement de police

Je viens de retirer tous mes vehiucles add-on, mais ça ne fonctionne toujours pas.

1 hour ago, Louiiiiiiiiis said:

Le crash se produit :

-en prenant son service

Je viens de retirer tous mes vehiucles add-on, mais ça ne fonctionne toujours pas.

Do you have any addon weapons? 

Could contain: clipart, illustration, cartoon, animated cartoon, drawing, animation, artHoof Bump!

21 hours ago, Louiiiiiiiiis said:

Le crash se produit :

-en prenant son service

Looking at your latest RPH log file. You don't seem to have anything out of the ordinary. At least it doesn't say that the crash is caused by any extra plugin.

Have you messed with any of the .meta files while adding the vehicles, like vehicles.meta, carvariations, handling.meta. If you did do you have a backup and if you do could you replace those files? Obviously make sure to have a backup of the current files in game.

38 minutes ago, Louiiiiiiiiis said:

J'ai remplacer un les tazer et le pistolet de service mais pas d'arme supplémentaire

Also did you mess with any of the .meta files related to this? If you did try the original backup weapons.meta, weaponscompoments.meta etc..

PS: Boot the game and try to send a newer RPH log if you can

Edited by Twuben

Modding without a clue — results may vary | Please quote me when replying I like notifications